hayallliiim 24+4 deyiz benim bi kaç günde bir ince ince elektirik çarpar gibi ağrılar oluyor kasıklarda bazen uyurken uyanıyorum bile ama bazen 3 5 gün hiç olmaya da biliyor. Onun haricinde oturmak kalkmak yatmak uyumak yerden birşey alırken eğilmek herşey zorlaştı nefes darlığı başladı burnum tıkalı olmadığı halde yetmiyor bana aldığım oksijen. Evet ayakta durunca belim bacaklarım ağrıyor bir de kan pıhtılaşmam var uzun süre bi pozisyonda oturamıyorum yatamıyorum uyuşmalarım var. Ve çokça kabızlık var afedersiniz zorlamak da istemiyorum lavaboda. Ben şu an d vitamini ve demir kullanıyorum sizler bu haftalarda neler kullanıyorsunuz