Kızlar selam hayırlı cumalar
16+2 hamileyim benim kan değerlerim de vitaminlerim aşırı düşüktü ve ferritinin hiç yoktu onu serumla takviye olarak aldım geçen hafta yeni doktora başladım buradan tavsiye ile memnunda kaldım şimdilik çok şükür kan sonuçlarıma bakarak folik asit kesti ama bir sürü vitamin başladı.
Vitaminlerim bunlar; Elenatal 2 , Gynoferon, Benexol B12, D-Colefor, Efermag 365mg ve Calcimax D3
Bunları kullanan var mı aranızda ve ne kadar sonra bıraktınız bu vitaminleri?