Arkadaşlar merhaba, şubat ayında 8 haftalıkken kalbi durmuş bebeğimi kürtaj edildi daha sonra genetik test yaptırdım ve sadece mthfr c677t heterozigot çıktı. Dün gebelik testimde beta hcg 48 çıkınca bugün doktora gittim kan sulandırıcı vs kullanmak için geç kalmayayım diye ama doktor bana senin kullanmana gerek yok herkeste olan birşey dedi. Geç kalmak istemiyorum bazı şeyler için o yüzden benim durumumda olup kan sulandırıcı kullanan var mı?