Nevaninannesi Kızlar selam Kızçeme bir sürü yeni doğan vs eşya aldım ama şöyle güzel işte almalıyım dediğim bir hastane çıkışı bulamadım🙁daha vakit var gerçi ama. Çok da şart mı bilemedim açıkçası Düşüncelerinizi ve aldıklarınızı paylaşırsanız çok sevinirim
Lizbonn Nevaninannesi benim için fotoğraf çekiminde önemli şahsen bir de hatıra kalmasını istiyorum ama size göre gerekli midir bilemem tabi:)
nilayakinci Nevaninannesi ayy ben de öyle şeyler alıyorum ki herkes kızıyor giyemeden büyüyecek diye ama bebek ya bu bi kıyafetle günü bitiremez günde kaç kere değiştirilir Allah bilir çeşit çeşit giymeli😂😂 imkanınız varsa alın valla isimli bile yaptırın hatıra olarak saklarsınız hem
Edafmo Nevaninannesi illa gerekli mi tabii ki değil ama benim çok hevesim vardı böyle bir modele hem anı kalsın hem fotoğraf çekiminde kullanayım diye 🥰
emirtosveannesi Nevaninannesi bende alayım diyordum ama son zamanlar gerek duymadım açıkçası size kalmış birsey