Mhande yok kuzum 3. 4. 5. Günü yaptım çıkmadı erken gebelik testi de yaptım onda da çıkmamıştı ama hamile olduğumu biliyordum hissetmiştim çünkü adetim hep düzenli olurdu ve bebiş istiyorduk zaten 8 ayın sonunda buldu bizi♥️ Eğer adetin düzenli oluyorsa ve bebiş istiyorsan hamilesindir bence test felan yapmadın mı hiç bebişşş