Çok iyi bir iğne bende şimdi vurdurdum geldim kanamam olmustu 5+5 te ve 7.haftada kesiyor gerçekten ve mutlaka dinlen canım ben 8 haftalgim tüp bebek ikiz 3 aya kadar vurdurcaz dedi doktorum haftada bir şeklinde birde progestan agizdan alıyorum iki kez ve lutinus la oksapar kullanıyorum bol su iç ve dinlen canım.