Kızlarım normalde adetim en fazla 5 gün sürerdi bu ay 6 günde kesildi idrar yolu enfeksiyonundan da şüpheleniyordum zaten belirtilerim vardı ama adetimin bitiminden bir gün sonra peçeteye kan gelmeye başladı sadece sildiğimde geliyo akıntı şeklinde olmuyo bunla birlikte kasıklarımda ve belimde ağrı da var şişkinlik hissediyorum adet dönemi sonrası böyle yaşayan varmı yada idrar yolu enfeksiyonunda bu kadar oluyomu ???