Kızlar şu ara biraz duygusalım☺️ Nasıl desem içimi dökmek istiyorum . İşte normalde bebeğim düşmeseydi şimdi kucağımdaydı benimle birlikte eşimin teyze gelini de hamile kalmıştı şimdi Doğum yaptı bugün bebek görmeye gidecez ya ben çok duygusalım ağlamazsam iyi kucağıma alınca😂 onun dışında iki görümcemde hamile peş peşe Doğum yapacaklar kayınvalidemgil hep yanlarına gitmeye hazırlanıyor. Eşimde böyle çok istiyor artık hissediyorum reglime 8-9 gün var diyor ki başın neden ağrıyor yoksa bişey mi var vücut ısın artmış bişey mi var acaba falan 😀🥺 çok umutlanıyor çok. Bu ayda olur hayırlısı ise inşallah 🤲🏻