Kızlar oksapar iğne kullanmak konusunda kafam karıştı ilk bebeğimi kaybettikten sonra oğluma hamile kalınca genetik araştırmayla direk igneye başladık şimdi tekrar hamileyim oglum 2 bucuk yaşında şehir hastanesindeki doktor da biz bu genetik sonuca göre iğne yazmayız dedi iğne kullandırtmıyor bizim kitaplarımız falan dedi baska hastaneye gidersen yazarlar ama biz vermeyiz dedi ama sen icim rahat etsin diye kullanabilirsin bi zarari yok iğnenin dedi çocuk düşse bile igneyle bi alakasi yok falan dedi kafam karıştı kullanip kullanmama konusunda