Kızlar merhaba her ikiz hamile gibi tabikide benimde kaygılarım var ve daha çoktu bu gün itibari ile 30olduk sıradaki hedef 35sonra 37allahın izniyle çok sıkıntılı birhamileligim yoktu iki kez kanamam oldu oda az çok şukür sonra tekrar etmedi ama burda okuya okuya daha cok korkmaya başlıyordum ve şunu fark etdim ben stress oldukca kanamam olduydu o yüzden 27sonra dedimki artık hic bir negatif postu okumayacağım herşey çok güzel ve dahada güzel olacak doğurmaya falan erkenden niyyetim yok biz böyle iyiyizve kendimi hastane cantamı hazırlamaya bebeklerim icin bi şeyler almaya odakladım onlarla uğraşıyorum şu an bi sürü
İş var yapılması gereken planlanması o yüzden zaman lazım doğurmaya niyetim yok😍🙃🫶🏻💪🏻🧿 sizler kaç haftalıksınız