Zeynepkavrayan egeninincisii kız olmasına hemen kendimi adapte etmiştim ailedede hiç kız yoktu kaynanamlarda sevinmişti şimdi erkeği duyunca şok oldum inanasım gelmedi yoksa benim için farketmiyor sağlıklı olsun ilk çocuğum zaten
Gece1230 Zeynepkavrayan bizimde 12. Haftada belli oldu cinsiyet partisi yaptık hatta kızımız olacağını öğrendik 😂💕 ama içimize bi şüphe düştü acaba değişme ihtimali olabilir mi diye
Zeynepkavrayan meleklerin_annesii 13 haftaydi yüzde seksen kız dedi bugün 14 haftalık erkek olma ihtimali yüksek dedi oran vermedi ama erkeğe daha çok benziyor dedi aynı doktor Özel hastane
Zeynepkavrayan Gece1230 🤣ay hep millette görüyorduk başımıza geldi ya babam hemen geldi odasını bile boyadı böyle süslü püslu
Balpetegii egeninincisii banada bakar misinizzzz once kiz sonra erkek dendi yinede emin olmak icin bekleyelim demisti dr
egeninincisii Balpetegii İhtimal var. Benim kızımın da kordonu bacak arasındaydı. Doktor zorla kordonu ordan çeksin diye uğraşmıştı 😅