Benimde şuan 8.haftam tüp bebekle hamileyim 5+5 de kanama.oldu.depot vurdurdum geçti ve 7.haftamda çok yoğun oldu korktum hatta hastanede yattım 2 gün çok şükür bebeklerim iyi ikiz bekliyoruz ilk zamanlar lekelenme kanama olması normal canım benim doktorum kahverengi den korkma dedi kanama olursa mutlaka acile git doktorunla da görüş ve yorma.kendini.cok.ayakta kalma ben sürekli yatıyorum haftada bir proluton Depot vuruluyorum tedbir olarak 3 aya kadar vurulcam progestan oksapar ve lutinus kullanıyorum rabbim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin inşallah 🙏