Mirayinannesi___ Ilk once herkese en guzelinden dogum nasio etsin Rabbim🙏 burda son 2 postum dogumla ilgiliydi once nisanim geldi aksamina siddetli sancilarim basladi saat 2 ye kadar evde cektim sancilarimi artik agliyordum ve ambulans cagirdik megersem o daha hicmis😑 neyse hastaneye geldik 2 cm acilma oldugunu oyrendim halbuki o kadar haraket etmistim squatlar merdiven inip cikma 😒 yavas yvas sancilarim artmaya basladi pilates topu bende ise yaramadi kizlar ona otrdugumda daha cok agri cektim malesef ntsyi falan takamiucak hale geldim oysa bende kendime dayanikli derdim 😂 5-6 sm acilmaya kadar dayandim somra gelip suyumu patlatdilar artik dayanamadim 😑 epidurel isteyip istemediyimi soylediler ve istedim biraz hafifledi ama dogurcam sonucta dogumda yine o agri basliyor, catalda 1 saat yarim nefes alip verdim bende ikinma ise yaramadi cikmiyordu bebyin basi😑 nefes haraketleriyle geldi kuzum en son 3 defa ikindim ve sukur kucagimdaydi kuzum 😊 evet cok zordu o kadar guzel dogum hikayesi okumustumki yasadiklarimi dusununce deli oluyorum😑 ama herkes benim gibi deyil tabiki😊 Rabbim bekleyenlere kolayindan dogum nasip etsin 😊 40 haftaliktik ama bebeyim 38 haftaliga uyumlu dedi doktor 1-2 saat sicakta tutup isittilar kuzumu 😊 buda benim dogum hikayem 💖 bu arada hep sorardim kendime dogum sancisini nasil anlayacam diye anlamamak mumkun deyilmis kizlar merak etmeyinn💜
Pamukkkk Mirayinannesi___ Allah anali babali buyutsun canim ne mutlu 🤗suyunuzu nasil patlattilar onu cok merak ettm 🤔
Mirayinannesi___ Pamukkkk altan bakar gibi bakiyorlar ve cubuk gibi bisey saliyorlar su kendiliyinden geliyor hic hiss etmedim sizinti seklinde oluyor canim