Nurerdgn Kizlar merhaba hangi doktora gidiyosunuz doktor önerisinde bulunabilirmisiniz lutfen cok kararsız kaldim devlwt hastanesindeki doktor nasil ozelden hangi doktoru onerirsiniz litfen cevap
seydacone Merhaba canım bende aksaraylıyım ben maya hastanesine gidiyorum nur hilal bülbül hanım var çok iyi herşeyi ayrıntısı ile anlatıyor tavsiye ederim
Ascianne Bende aksaraydaydım ankaraya yeni taşındım ama aksaraydaki doktorumdan cok memnundum mevlüt Okay Demirtaş dört dörtlük bir doktor özel de de ali Kemal bey vardı medisarayda oda cok güzel
seydacone Nurerdgn bizim sigortamız olduğundan biz 55 tl ödüyoruz ama sigortasız olan 90 tl ödüyor diye biliyorum canım
Nurerdgn seydacone anladim canim bizin de sigortamiz var 55 lira odiycez demekki cok tesekkurler bilgi berdigin icin