Bebegim_gulay 36+6 dün gece ani tansiyon yüksekliği oldu az önce doktora muayene oldum bebeğim beni zehirliyormus ona kan gitmediği için şuan doğuma gidiyorum ciğer geliştirici yapacaklar dua edin lutfen
Denizpyraz Bebegim_gulay Allah yardımcın olsun canım sağlıkla kucağına al bebegini🙏 belirtilerin neydi tansiyon harici nasıl hissediyordun
Bebegim_gulay Tansiyon biraz düştü ama 2 kez Kordon dolanmış belki o bana tansiyon yapmıştır dedi doktor
Bebegim_gulay Denizpyraz ciğer geliştirici 24 saat kalmalı dedi şuan durumum biraz daha iyi o yüzden doğuma almadılar yarın öğlen alacaklarmis