Ben tam boyatacakken hamile kaldım, saçımda tek tük beyaz da çıktı 27 yaşında olmama rağmen ama bir süre çocuk için boyatmamayı düşünüyorum. Gittiğim kuaförlere sordum boyatan var mı diye boyatan var ama kimyasal var sonuçta dedi ki bence haklı da. Kullandığımız kremlerin bile içeriklerine bakarak alıyoruz şu dönemde daha dikkatli olmak gerek diye düşünüyorum açıkçası.