Asil_hatun Bugun 1 hafta oldu ağrılarım hepsi bitti çok şükür ama idrar yaparken ağrı ve yürürken aşağıdan ağrı oluyor yanma gibi normalmi acaba
Bahar2210 Asil_hatun sondadanda kaynaklanabiliyormus ben yaşamadım öyle bı sıkıntı çok rahat bı doğum geçirmiştim inşallah geçer devam ederse tekrardan gidin doktora anlatın sikintinizi