Sevl
Suyla alakası da var. Ayrıca suyunuz sızıyor da olabilir. Ben 2 cm açılma ile hastaneye gitmiştim, doktorum eve gönderecekti sancım artınca geri gidecektim. Ultrasonda bi bakalım dedi, suyum azalmış. Direkt doğumhaneye alıp sancını orda bekle demişti. Çok iyi su içiyordum halbuki. Ama su içmezseniz de azalma yaşanıyor.