afroditt Kızlar 3 saatte bir sagiyorum geceleri kalkamıyorum sagmak için kuzenim falan hep kızıyor sütun kesilir diye gerçekten kesilir mi
68selda06 afroditt yok canım kesilmez bebek uyuyorsa gece seninde uykuya ihtiyacın var uyku süt verimini arttırır hemde
tubasd afroditt geçmiş olsun kaç gün kalacaklar bellimi 1 kerede olsa kalkıp sagsaniz ilk zamanlar için sanki daha iyi olur en azından 1 hafta kadar
Mer93 afroditt geceleri süt üretimi için en iyi saatler boşaltmanız lazım bundan sonra çok çok gelmez zaten ne kadar sağarsanız o kadar çoğalır bebeğiniz gelene kadar gece de sağım yapın
afroditt NurTati yok canım sadece kalktığımda goguslerimi dolu hissediyorum hemen sagiyorum o doluluk kayboluyor yumuşuyor goguslerim
afroditt tubasd 21 gündür kuvezdeler ne kadar kalacakları hakkında bilgi verilmedi. Valla bende istiyorum ama kalkamıyorum alarm kurup baş ucuma katıyorum onu bile duyamıyorum
gokce66 afroditt geceleri bebeğinizi emzirmeye yine kalkacaktınız o şekilde düşünün ve sütünüzü sağın
Mer93 afroditt kesilmez belki ama azalma yaşarsınız tabi düzenli olması lazım ne kadar talep olursa o kadar süt üretimi olur sağma işlemi de bebeğin emmesi gibi etkin olmaz