Şimdilik çok şükür bebeğin sağlığıyla ilgili bir proplem yok,çoğu zaman açıkçası unutuyorum bu durumu,bazen aklıma geliyor,sonra diyorum testi temiz çıktı 15 günde bir 2 farklı doktor görüyor,herşeye dikkat ediyorum,ilk başta mide bulantısından yiyemedim mesela 2 üç ayda kabızlık nedeniyle,şimdi gebelik şekeri var sınırda,6 kilo aldım,30 haftada ama buna rağmen bebek büyüyor,sağlıklı beslenmeye çalışıyorum,genelde sol tarafıma yatıyorum,kan akışı daha iyi gitsin diye,zaten perinataloji şöyle demişti bebek ve kordon bir
Şekilde bunu kendini adapte ediyor,çoğunlukla sorun olmuyor,ama sıkı takip edilmesi gerekiyor dedi,tabi ben 7 aydır bu düşük riski ve kanama mevzusundan Mayıs ayından buğüne sadece doktor İçin çıktım,insanın psikolojisini gerçekten sağlam tutmalı,bebekler sağlıcakla kucağımıza geldiğinde lazım olacak🙏İnşallah