bsr0101 Canım aynısı ben de de var geçen hafta birden kanama geldi, 8. Haftamı doldurdum. Zaten coraspirin ve progestan fitil kullanıyordum, hastanede yattım o akşam, proluton iğne vuruldum, bebek kesesi kalp atışları vs iyi durumda ama rahim aşağısında kanama alanları varmış, coraspirini kesti doktor, kahverengiler bazen geliyor. Bugün 3. İğnemi olucam ama kafamı rahatlatmak istiyorum artık