Anneyimmm34 Doğumdan sonra kendiliğinden gittiği söyleniyordu doğruymuş bende inanmıyordum ama benim de doğumdan hemen sonra 12 kilom gitti bir iki hafta içinde 2 kilo daha verdim zaten 14 kilo almıştım tamamen gitmiş oldu alt karnım hafif şişti oda evde sürekli tayt giydim karın bölgemi sıktığı için düzlendi geçti iyice şişlik göbek falan hiç bir şey kalmadı inmez ise diyet uygularsınız korse falan da kullanıyor ama bence gider kilolar