Asliormanci ben hamile kalmadan önce çevremden gördüğüm kadarıyla philips avent düşünüyordum hep ama bu işin içine girince anladım ki biberon işi derya deniz 😅 çok fazla araştırıp ıncık cıncık etme huyum var, sonucunda ise comotomo markasına karar verdim. Bizde çok bilinmiyor ama yurtdışında çok tercih edilen popüler bir ürün, meme reddi yaratmaması ve anne göğsüne en yakın hissiyatı veren değişik dokusu gibi özellikleri sebebiyle ödül almış. Antikolik zaten. Birkaç sitede satışı var mağazalarda hiç görmedim, dün minycenter.com sitesinden aldım en uygun oradaydı ilk kez indirime girmiş. Düşünürseniz bir bakın derim 🥰