Kızlar eşimde bende o kadar yorgun bitkiniz ki resmen hayattan soğumuş gibiyiz ruh gibi yaşıyoruz.
3 yıllık evliyiz bir erken doğumum var şubatta kaybettim geçen ay klomen kullandım 4 gün önce hamile olduğumu öğrendim 2 gün sonrasında kanamam oldu beta takibi yaptırdığımda 2600 olan değerim 100 e düşmüş doktor sağlıksız gebelikmiş dedi.
Tabiki iki günde bi bağ kurmadık ama işte bi umut olmuştu bizim için 😔
Eşim psikolojik olarak sıkıntıları olan biri özellikle çocuk konusunda çok yıpranıyor kendimi bıraktım onu toparlıyorum 😭
Bizim bi sıkıntımız yok doktorlar stres diyor stres yapmayı bırakın hayatınıza bakın diyorlar ama her girdiğimiz ortamda çocuk baskısına maruz kalıyoruz insanlardan da soğuduk hayattan da soğuduk herşeyden soğuduk yıprandık 😭
Allah aşkına yardım edin yumurta kalitesini nasıl arttırabilirim ne kullanıp ardından gebelik haberi aldınız nolur vesile olun inşallah 😔🫶🏻