Devrimuygar Kızlar 3 haftadır doktorum sadece rahim ultrasyonu yapıyor ama alman olduğu için anlaşamıyorum kendisiyle bugün 40+4 oldum dünün ölçüm sonuçları resimdeki gibi ama ben ne anlama geldiğini bilmiyorum yardımcı olur musunuz