Kirmizibalik1 Kizlar doruk hayat ve esentepe dusunuyorum. Sanki fiyatlari daha uygun olanlar bunlar gibi. Doktor oneriniz varmi muayene ucreti ile yazarmisiniz. Lutfen😍😍🌹🌹 artik gitmem lazim
elif233233 Kirmizibalik1 daha once medicana şimdi acibademde olacak diğer hastaneler hakkında bilgim yok üstte kalsın canım
Aysegnydn Kirmizibalik1 Doruk yıldırım hastanesi Elif Şahin hanıma gidiyorum.Muayene ücreti 360₺ Doğum içinde 5500₺
Fatmaztrk Kirmizibalik1 Doruk yildirimda kemal Köroğlu var ama çok sevilen bir doktor olduğu için randevu almak zor yoğunluğundan şikayetçi olmazsanız oneririm
Celins_ Kirmizibalik1 ilk doğumumu esentepe hastanesinde yaptım. Tekrar oraya gidiyorum.. Doktorum Neşe Kaplan Karakaş çok ilgili güler yüzlü. WhatsApptan her saat ulaşabiliyorum hemen cevap veriyor.. muayene ücreti 415 tl doğum bu yıl için 7500 yeni yılda artacaktır tabii. Kesinlikle tavsiye ederim kafanızdaki soruları daha siz sormadan cevaplıyor😊
Kirmizibalik1 Anladim hayirlisi ile sonuclansin 🌹 Ziya cetin hakkinda bilgisi olan varmi acaba onu da cok duydum ama ozel muayene. Orada tahliller yapilabiliyormu acaba yoksa bida hastaneye mi gitmek gerekiyor
Kirmizibalik1 Aysegnydn bende elif hanima baktim kemal beyi de dusundum ama bilemedim. Doktorlari iyi de dogum kisminda cok olumsuz duydum. Oyuzden etkilenmekte istemiyorum ama iste
Kirmizibalik1 Fatmaztrk En son ona aldim bende ama 24 kasim.. ben suan 6 haftalik hamileyim acaba birsey olurmu 2hafta var daha ilk kontrole
Fatmaztrk Kirmizibalik1 kemal beye randevu bulana kadar tugberk beye gitmiştim ben oda çok kibar iyi birisi
Kirmizibalik1 Celins_ evet hastane de cok guzel kapsamli ama bi turlu bosluk bulamadim ben nese hanima kısmet 😊
Kirmizibalik1 Fatmaztrk =) nasil denk geldi yaa, bende kemal beye 24 kasima bulabildim. Yarin da tugberk doktora aldim mecburen daha hic gitmedigim icin 6haftalik olduk ins guzel haberler verir yarin doktor..
Fatmaztrk Kirmizibalik1 biz yolun sonuna geldik neredeyse teyzesi 36 haftalık olmak üzereyim dün fena grip oldum bir hata yapıp yüksek ihtisasa gittim gece acile neredeyse beni yatırıp acil sezeryana alacaklardı imza atıp hemen çıktım ordan kemal beye gittim herşey yolundaymis megersem dün bir kere daha hayran oldum yani doktoruma şiddetle tavsiye ediyorum.
Celins_ Kirmizibalik1 malesef en erken 1 ay sonraya bulunuyor.. ben o yüzden muayeneden çıktığım gibi hastanede hemen bir sonra ki randevuyu alıyorum.. 😊