Ebru_222 Günaydın, 23 haftalık hamileyim bir kaç gündür karnıma kramp giriyor bir ağrı oluşuyor geçiyor, dünden beri de saniyelik sanki sol kaşığıma bir bıçak saplanır gibi oluyor 3 4 kez normal mi?
Anne-23 Ebru_222 21 haftalık benımde her sabah karnım agrıyor sonrasında gecıyor galıba normal bu zamanlarda