Ceylinmelike çevredeki herkesten o kdr çok ses çıkıyor ki. Bana da evlilikle gebelikle alakası olmayan bekar arkadaşlarım sağdan soldan duydukları kadarıyla aman yaptırma dediler. Doktorlar bilir en iyisini, kimisi gerek bile görmüyor ama benim detaylı ultrasonda doktorumun şekerden şüphelendiği noktalar oldu, yapalım dedi. Endişelerimi söylediğimde kimmiş o çok bilenler diye güldü 😅 bizim size içirdiğimiz bir kutu gazozla sen de bebek te şeker hastası olmazsınız, ama eğer gebelik şekeri riski varsa testi yapmadan anlayamayız ve şeker hastası bebek doğabilir, bebek ölümüne kadar gidebilir diye beni güzelce bilgilendirdi. Buradaki arkadaşın da dediği gibi 2 dilim baklavaya eşitmiş, hiç mi yemiyorlar acaba zararlı aman yaptırma diyenler 🤔 biraz araştırmak lazım sonuçta doktorlar bile isteye bize kötülük yapacak halleri yok.