Karen9 11+6. Ve 6-ci haftaya keçdikden beri bulanti, kusma mihteşem yani, almış başını gidiyo. Oğlum var birazcik huysiz bebekdir. 1 yaş 7 aylık. Ona mı bakayim kendime mi bakayim artik delirmek üzreyim. Hiç bir şey bana çözüm etmedi.oğluma hamileyken hiç böyle olmamışdım. Ne ilaç, ne kraker ne burdaki başka tavsiyeler. Ablam da hamile 7”6 aylik ama onunki 3 ay olunca bitmiş, ve şimdi arada bir oluyo.