Kızlar her ay bu şekilde post aciyorum ve üzülerek uygulamayı siliyorum bat yaklaşınca yine yüklüyorum trip atıyorum uygulamaya bi nevi 😂 benim bat 12 adet belirtim yok ara ara bel ağrım var baş dönmeleri yaşadım iştahım açıldı sanki birde yemek kokusuna tiskindim midemi kaldırdı hadi hayırlısı bu sefer umitlenmek istemiyorum ama nasip hersey sizde durumlar nasıl belirti yaşıyor musunuz ? 🥰🤗