Esra34216 ben biraz manyağım canım diyorum ya çok vesveseliyim 4 Eylül’de evlendim 26 sında hamileligimi ogrnedim ama hep tedirginim yaşımda küçük ama işte ya bişey olursa falan sende bak bir çocuğun var hiç sıkma akışına bırak ben keşke böyle olmasam sonuçların da iyi bir dahaki de sıkıntılı çıkarsa doktorun açıklama yapacaktır içini gönlünü ferah tut ❣️