Smyye_ozkynk 30+1 haftalığız. 2-3 gündür hareketlerinin sayısı daha az sanki ve hafif oluyor. Ama şu da var çok uzanamıyorum genel olarak oturma halindeyim. Var mı aynı durumu yaşayan doktorumla görüşmeli miyim?
Betul2626 Smyye_ozkynk Bende 32+1 bu haftalarda azaldığını duymuştum benim de şuan az uyuyup büyüyor sanırım 🙂 ara sıra geceleri uyuyamıyorum ve gece hareketli oluyor ondan da olabilir
Esilam42 Betul2626 bende 32+5 günlük gebeyim bebeğim 3 gündür az az hareket ediyor doktora gittim hemen doppler ultrason çekildi NTS ye de girdim doktor da baktı hiç bişey yok çok şükür ama neden azaldı anlam veremedim 🥺