Tunahan_rumeysa16 Nasıl geçiyor hamilelik hanımlar benim 2. Gebeliğim. 1.De de hiç zorlanmadım allaha şükür hamile olduğumu anlamadim idrara çok sık gitmek dışında 😊
Yildizayz Tunahan_rumeysa16 ilk gebeliğim ve çok şükür hiç hamile olduğumu anlamıyorum dediginiz gibi idrara sık sık çıkmaktan başka 😄🤦 24+5 kızımla selamlar 🤚💕🧿
Smyye_ozkynk Tunahan_rumeysa16 MaşAllah 🧿 30+1 iz bizde🌸 geceleri biraz uyku ve tuvalete gitme problemi dışında çok şükür iyi gidiyor😻
zamaneannesi80 Tunahan_rumeysa16 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🥰 38+4 üm bende kuş gibi geçti bi mide yanması vardı en baştan beri bide son günlerde bel ağrısı başladı bunlarda dayanılmayacak gibi değil 🤭
Ftmcgdms Tunahan_rumeysa16 bizimde 29+6 ikinci gebeliğim iki gebelik bu kadar mı farklı olur bu sefer ki mahvetti beni ki ikiside erkek 🤣😁
Tunahan_rumeysa16 Smyye_ozkynk ocak ayina denk geliyoruz 😂 2. Gebelik olmasına rağmen gün geçtikçe heyecanım dahada artiyor 1. De anlayamamistim 17 yasimda doğum yapmsitim sanırım bu yuzden🤭
Tunahan_rumeysa16 zamaneannesi80 amin inşllah sizde 😊🤲 her hamilelik farklı geçer derler kişinden kisiye değişiyor sanırım rabbim veriyor bi şekilde dayanma gücü
zamaneannesi80 Tunahan_rumeysa16 aynen herkesin farklı geçiyor hatta bende mide bulantısı koku hassasiyeti kusma filan olmayınca endişelenmiştim🤣
Bebekdelisi Tunahan_rumeysa16 27+2 ama günler geçmiyor bende yatıs sürekli endişhe 3. Doğum ama mahvoldum üzüntü stres 30 gorsek alacak dr
elifsahraa Tunahan_rumeysa16 benimde 30 haftalık 2 . Gebeliğim ilkine göre çok zor geçiyor belim çok ağrıyor mide bulantılarım yeni geçti yine arada bı kusuyorum ama baştaki gibi her saat deyil enfeksiyonum geçmiyor inşallah sağ sağlim kucağımıza alırız sizin normal doğum mu sezeryan mı
Tunahan_rumeysa16 elifsahraa normaldi:) ama sonrasında kanamam durmadı komple bayıltıp dikmişlerdi:( insllah busefer aynı şeyleri yasmam
Emirsmomm Tunahan_rumeysa16 bizde 30+2 olduk kızımla💓 benimde 2. Gebeliğim😂 . Bende erken gebelik belirtisi olarak sık sık idrar çıkıyordum aynı şeyleri yaşamışız 💗😂