Ankaraa Kızlar hamileyim ve ilk çocuğumu memeden kesmem gerekti 2. Gün ama şişlik agri ölüyorum napmaliyim lütfen akıl verin mastit olur diye de korkuyorum
Rapunzelinanasi Ankaraa azaltarak kesseniz? Günde bir defa falan emse mesela? Sonra bu emmenin de süresini kısaltsanız olmaz mı acaba
AdaKaranfili Ankaraa bende gecen ay kestim .düşük riskinden dolayi.kanamam lekelenme oldu.doktor hemen kesmemi söylədi.bebegim daha 9 aylık.mecbur kestim.ilk sefer verməyincə o kadar çok ağladım ki. 😢kizima haksızlık yaptim sanki çok kucuktu çünki asla memesiz yapamazdi.ama karnimdakini da düşünmem lazım.o da bana muhtac. İki gün ağrı oldu şişti göğüslerim.3.gun artık yavaş yavaş ağrı azalmaya başladı.sonra da gün gün azalarak bitti.
Nursaygi Ankaraa lahana yağrağı sarın göğüslerinize ablamda sütten keserken öyle yapmıştı biraz buzdolabında bekletip göğsünüze sarın inşallah iyi gelir
Ankaraa Dusuk tehlikesi yaşıyorum ve beslenme konusunda yetemedim 2 sinede acil bırakmama gerekti 2. Gunum çok şişti banyo biraz sağdim ancak öyle az da olsa rahatladım ne zmana biter sütüm rahatladım bilmiyorum kademeli biraktirmak bencede en sagliklisi
Uzay1907 Bunun bir ilacı var doktorunuzdan isteyin öyle sütü bırak diyince bırakılan bir şey olmadığını bilmesi lazımdı zaten, o ağrıyı çeken bilir.
AdaKaranfili Ankaraa evet.en azından 1yasina kadar verseydim diyorum.ama hamile kaldım napalim kismet boyleymis
Gahha Ankaraa bende kızımı sütten ayırmaya çalışıyorum canım 18 aylık tam bir meme kolik di ama 1 haftadır uğraşıyorum gögüslerim yeni kendine geldi Ağrısı sızısı şimdi daha iyiyim seninkide geçer şimdi benim tek problemim kızım hiç birşey yemiyor ne hazır süt ne yemek suları ne muhallebi napacagımı bilmiyorum gece çok aglıyor uyanınıyor nezaman yemeye başlar kızlar tecrübeli olan varmı aranızda bu konuda