Bu saatte yazıyorum çok kötü bir kabus gördüm 1 saattir ağlıyorum gerçek gibiydi çok da görüyorum 6+3 haftalığım benim gibi böyle kabuslar gören var mı normal mi bebeğime bir şey olur mu pazartesi kalbini dinleyeceğiz ondan mı stresliyim anlamadım ama gözümü kapatınca tekrar yaşıyor gibiyim uyumaya korkuyorum :’((((