Bbhr0_ ben 1 tane h&m den 2 tog aldım ama kolları kolsuz şekilde açıkta olduğu için rahat kullanamayacağım diye bir de owli marka uyku gurusu diye geçen modelden aldım 0.3 tog. Evimiz doğalgazlı çok sıcak oluyor şuan bile 27 derece biraz sıcak seviyoruz ama çocuk doğunca 23/24 dereceye düşüreceğimiz için 0.3 tog yeterli diye onu aldım.