Haticesalih Kızlar 40 haftalık gebeyim daha tık yok😄 hadi herkes bir tane normal doğum yaklaşma belirtisi yazsın biraz bilgileneyim☺️ erkek bebek geç gelirmiş doğru muuu?
Gzm012 Haticesalih ilk kızım 39.6da geldi oğlum 38.4de son numara kiz 39 oldu ama ne gelen var ne giden
Tugcecanan Haticesalih 38+2 de geldi bizim oğlan 👦 açılmam vardı 2cm sonra da nişan gelmişti ertesi gün yatış oldu hastaneye suni sancıyla yaptım 🥲