Buketay Hamilelikte göbek çizgisi hemen olan bir şey mi kızlar? Göbek deliğimin altından kasığıma kadar uzanan kahverengi bir çizgim oluştu. Erken gebelik testlerim negatif. Bat 10-11 🤷🏼♀️
Buketay Ela4810 yani hiç anlam veremedim ben de gebelik döneminin sonlarına doğru oluyor diye biliyorum ağrım var regl ağrılarım ağrı kesici bile içtim bugün oturdum regl bekliyordum umudum sıfır ama normalde yoktu yani böyle bir çizgim de çok eminim şok oldum inanın
Buketay Ela4810 İnşallah olmazsam 🤲🏻😊 Çok teşekkür ederim, size de Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin.
Buketay 3babymom çok şanslısınız bence doğumdan sonra geçmeyen çok tanıdığım var çünkü estetik olarak rahatsız edebiliyor bazı insanları ☺️
3babymom Buketay evet aynen hatta burda çizgi konusunda bı post açılmıştı ben de hiç sevmiyorm iyi ki yok yazmistim 😂 hamileyken olmasını hiç istememiştim çok şükür ucunde de olmadi
S1907 Buketay 20.haftalarda belli olmya başlamıştı ama tbi herkesn gebeliği aynı değil vücut yapısı aynı değil,sağlk problemi teşkil etmyo snçta ama siz yne doktorunza danışın biraz erken sizin
Sisife Benimki 10-12 hagta arası belirginleşmeye başladı. Şu an 27. Haftadayım. İki göğsümün arasından genitale kadar uzanıyor :( göbek deliğimin etrafında da genişledi halka gibi oldu. Çok moralim bozuluyor ama napim 🥲
tubasd Sisife moraliniz bozulmasın bu kötü birşey değil doğumdan sonra geçiyor zaten ince ince liflersiniz yavaş yavaş açılır doğumdan sonra
Nnanaa Buketay hemen oluşan bir çizgi değil sanırım ya en erken duyduğum 10. Haftadan sonra falandı arkadaşımda. Bende hala yok 30. Haftdayım.
Pinarrk Ben de 37+6 dayım yeni oluştu çizgi gerçi her vücut farklı tepkiler veriyor ama yine de doktora sormakta fayda var tabi