eminecip43 Kızlar çarşamba günü ameliyat günü almaya gidicez bi kızım var 1 buçuk yaşında ilk sezeryanım çok güzeldi şükür ama bu be biraz korkutuyo deneyimi olanlar yazabilir mi nasıldı ameliyat ve sonrası?
yeninesilannee eminecip43 Bizim kızımız da 14 aylık ben de meraktayım. İnşallah kolay geçer son aylarımız ve doğum
3babymom eminecip43 korkmayın eltim 4 sezeryan oldu üst üste hepsininnde arası 1 buçuk yaşken doğum yaptı diğerini çok da rahat geçirdi inşallah sizin de kolay olur
yeninesilannee Tiriri Son ayda dikişlerde sızlama vs sorun oldu mu göbek büyüyünce en öok merak ettiğim konu bu
Tiriri yeninesilannee suan 3. Ye hamileyim bugun 10 da sezeryan dogumum var dikislerde acima olmuyor karin kasilmasi sertlestikce zorlaniyorsun ama ameliyat yerinle alakali hic bir sorun olmuyor
eminecip43 3babymom umarım öyle olur benim de biraz yakın olduğu için korkuyorum 🥺 yeni yeni başladı heyecanı az kaldı doğumuma