7 ay önce düşük yaptım o günden beri adet kanamam 5 gğn sürüyordu.
Bu ay sadece 3 gün geldi ve dün bitti bu akşamda wc gittiğimde afedersiniz silerken kahve rengi geldi neden böyle oldu
Hiç hatırlamıom böyle kahve geldiğini.
Netten okudum eskimiş kan olabilir yazıodu
Bilgisi olan yqzabilirmi?