ryhnlrm Merhaba kızlar nasıl geçiyor zaman :) biz bugün 24+1 olduk geçen hafta kontrolümüz vardı 480 gr bir kızımız olacak :) sizlerde durum nedir ?
ecemila ryhnlrm merhaba bizde 21+2 olduk kızımla ❤️ ilk aylara nazaran çok rahat hayırlısıyla gelsin miniklerimiz 😊
1Gunes ryhnlrm ya sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi inşallah bizde 24 haftalığız ve erkek bebeğim olacak inşallah 22+4 482 gr demişti doktor bebeğime şu an kaç gr olduk bilmiyorum 24+5de randevumuz inşallahi gün içinde bisey yok ama geceleri yatağa geçince mide yanmam oluyor son 1 haftadır😔
ikikedi-birbebek ryhnlrm Merhaba 🤗 22+4 teyiz oğluşumla ara ara mide yanması yaşıyoruz yatarken ılık süt iyi geliyor denenebilir ☺️ Şu anlık her şey güzel çok şükür 🌼
Fevehan 1Gunes galete yiyorum ben canım iyi geliyor sade yada tahıllı dene yarın inşaALLAH iyi gelir midene🌸
ryhnlrm 1Gunes Bende çok az elma sirkeli su içiyorum hemen kesiyor yanmayı ve ağrıyı dene istersen canım
1Gunes Fevehan ay galeta bende hiç ise yaramıyor ya yoksa sırf bu mide yanması için karışık şeyler yemiyorum bile
cahillesohbetikestim ryhnlrm 19+6 yız oğlum 20+6 gözüküyor ultrasonda mart sonu gözüküyor doğum 350 gramdı en son oğluşum 🥰💙
Tintinsu 23+1 olduk biz de oğlumla, 415 gr kadar büyümüşüz 🙂 7 kg almışım canım çok sıkılıyor. Hiç mide bulantısı falan yaşamadım. İştahım da açıldı bu sıra :(