Deletedmom_1003 Kızlar 20 gümlük idrarını genellikle bezi açınca salıyor çok mu sıkı bağlıyorum desem diğer türlü poposunda durmuyor ne yapmalıyım çarşaf değiştirmekten içim şişti
Buseyllzr Deletedmom_1003 daha çok küçük olduğu için bezi açtığında rahatlama hissiyle isiyor olabilir benim kızımda öyleydi ilk zamanlar çok yapiyolar bide zamanla düzelecektir. Alt açma örtüsü alabilirsin çarşaf yerine kolaylık olur
Sevensevilen Deletedmom_1003 alt değiştirme örtüsü kullanın. Bezi değiştirirken hemen çıkarıvermeyin altını açıp biraz bekleyin . Sıkı bağladığınızdan değil bebekler altı açılınca çiş yapmayı seviyor. Dua edin kakasını yapmasın 😅😅😅