1Gunes Kızlar 24 haftalık hamileyim . Son 1 haftadır yeni başladı sadece akşamları uyurken mide yanması yaşıyorum sizde durumlar nasıl. Ne yapma lazım mide yanması için
Buseyllzr 1Gunes soğuk süt 3 yudum yavaş yavaş icebilirsin onun dışında sade soda soğuk salatalık da çok iyi geliyor. Son haftalar daha da artıyor bunlarda ise yaramiyo malesef ben gaviscon şurup kullanmstm kafama dikiyodum resmen. Berbat bisey o yanmalar doğum anında bile midem yaniyodu benim Allah kolaylık versin🙆
tugceyleminnak Ben böyle çok çektim kendime boşuna eziyet etmişim şuan saat itibariyle 30+3ten bildiriyorum hiç boşuna kendine eziyet etme, ben doktorumla görüştüm bunu o da dahiliyeye görün dedi şansıma çok iyi bir doktora denk geldim ve bir şurup verdi şuan hala gece yanmalarımda ondan içiyorum rahatlatıyor zaten bende o sırada uyuyakalıyorum ama uyumazsam etkisi uzun sürmüyor iki saate geçiyor. Doktora gidene kadar soğuk süt içerek biraz rahatlatabilirsin mideni, benim laktoz hassasiyetim var laktozsuz içiyorum eğer süt dokunuyorsa laktozsuz iç sorun yaratmaz 😇
esmanurum Ben cekirdek cirtdiyorum o da iyi gelir,genelde leblebi ,maydanoz,findik,sarikiz,naneli sakkizlar bunlar da diyolar iyi geliyor