Bugün iki kere 1 lira şeklinde yuvarlak bir ıslaklık vardı dedim terlemisimdir şimdi yine ıslaklık var bu sefer birazcık daha büyük sanki bebeğin hareketleri iyi zaten yarın kontörolum var sabahtan belimde ağrı var sizce ne yapmalıyım sürekli hastaneye gitmek istemiyorum