hazan95 Selam canlarım fotoğraf yüklemeyi bilmiyorum test yaptım ikinci çizgi çok silik sizce durum nedir ayni şeyi yaşayıp hamile kalan varmıydı?
dilinkopsunemi-bisus hazan95 illaki vardır yedekte testiniz varsa bidaha yapın net sonuç için ondan sonra da kan verip iyice emin olursunuz
tirtilinannesiii hazan95 canm en net kan testinde anlarsın sabah. Bi kan testi ver kafan rahat olsun😀
Durucums Erken gebelik testi alın onda daha az yanılma payı var bende hamileyim ilk küçük çubukta yaptım silik çıktı sonra erken gebelik testi aldım onda gayet belirgin bı sekilde çıktı
mzyynkbra Bunun belki bin tane örneğine şahit oldum ❤️🔥😌 çok erken gebelikte çizgi silik çıkıyor . Çocuk yoksa ikinci çizginin çıkma ihtimalide yok ☺️ Kan testi verip emin olabilirsin 🫠💓
mzyynkbra hazan95 yani daha yeni gebelik başlamış ise 2.çizgi silik çıkıyor . Adetiniz kaç gün gecikti ?
mzyynkbra hazan95 hangi testi kullandınız erken gebelik testi mi yoksa normal gebelik testimi normal gebelik testi küçük olan erken gebelik testi büyük
mzyynkbra Ayy nasıl duruyorsun ben hemen onu da yapardım 🥰 Canım gebelik testleri %98 oranında doğru sonuç verir dediğim gibi gebelik yoksa ikinci çizgi silikte olsa oluşmaz 😌 inşallah gebesindir ki bence öylesin 😍😍
hazan95 mzyynkbra insallah 🙏🏻❤️❤️❤️ yarın sabah yapayım o zaman sabahları daha doğru sonuçlar veriyor
mzyynkbra hazan95 kesinlikle sabah ilk idrarın ve idrarının son kısmıyla daha net sonuç alabilirsin bizide bilgilendir lütfen 🥰🙏
Beratmomss hazan95 canım inşallah vardır sabahki testi bizlede paylaş Foruma girince sol üst kısımda 3 çizgili yere baş resim yükle kısmı yazıyor zaten ordan yükleniyor.