Kızlar bugün 40+1 oldum. Doktor kontrolüm vardı doktor alttan muayene etti normal doğumu desteklemek için de biraz masaj yaptı eve gelince de kanla karışık su gibi bir akıntım oldu peçeteyle silince de iki tane peçeteyi kirletti sizce ne yapayım suyu bekliyim mi yoksa acile mi gideyim başına daha önce gelen var mı🫣😓😥