Busealtnl iste paranı geri canım ya da değiştirt, atasaydan bileklik gelmişti bana düğünde takmamıştım hiç sonra aradan 1 sene falan geçti bi taktım kolumu çiziyor resmen öyle böyle değil götürdüm pul atması var dedi gönderdiler imalata geldi yine aynı çiziyodu yine götürdüm 3-4 kere götürdüm umursamazca takamadığım şeyi ben napayım çeyrek değil ki satsan değer kaybediyor. En son dedim bu resmen ayıplı mal ben bunu istemiyorum kaç oldu yapıyosunuz bileklik benden çok sizin fabrikada duruyor bunun gramı nedir ne değildir onunla aynı gramda bir şey alacağım. Bir iki laf söyleyince kabul etmek zorunda kaldılar kolye aldım yerine. Sen bir şey yapmıyorsun dişlemiyorsun sonuçta yüzüğün taşlarını. Kusura bakmasınlarda el mankeni gibi tutcak değiliz bu kullanılacak bir şey küçük taşlılar illa düşüyor okey ama hepten 2 günde de değil yani