[silindi] Kizlar bu denli odem toplayan varmi ya ayaklarim patlicak gibi https://resimyukle.io/r/6CggJk3Jeb
[silindi] [silindi] Acilen doktorunuzla görüşün idrarınız normalden farklı ise ve tansiyonunuz yüksekse gebelik zehirlenmesi yaşayabilirsiniz çok ciddi bir durum
[silindi] Mervektk1126 Saglik ocaginda hemsirem yok doktor da ilgilenmiyor pazartesi hastaneye gittim tahlil verdim saglik ocagindaki doktor bakiyor sikinti yok diyor yarin bir daha gidecegim
Mervektk1126 [silindi] anladım yani hafta olarak ödem olmanız normal aslında çnkü bu haftalarda oluyo ama gebelik zehirlenmesi vs aksi bi durum var mı diye bakılması iyi olur benmde böle olmuştu erken doğum yaptım o yüzden söyledim