koohydal merhaba hanımlar. Hamileyken göğüs ağrısı olduğunu duyuyordum ama testereyle kesiyorlarmış gibi ağrı olduğunu kimse söylemedi. göbek büyümeye başlayınca kaşınmalar olduğunuda kimse söylemedi. göğüsüm için kakao yağı kullanmaya başladım, tavsiye üzerine. göbek çatlakları oluşmasın veya çatlakları en aza indirmek için ne tavsiye edersiniz?
Kleopatra- koohydal Lierac. En etkili Krem diyebilirim. Ama ne yazık ki vücutla alakalı bir durum bu. Meyilliyse çatlamaya çare kalmıyor.
koohydal birde sanırım doğumdan sonra göğüslerde çatlaklar oluyormuş, onlar için tavsiyesi olan varmı?
koohydal Kleopatra- ya evet meyilli olunca öyle ama onunda artık estetik veya sporla çözümü varda işte zararı en aza indirmek istiyorum. bebek doğuracaz diye vücudum ne hallere geliyor, bu babalara hiçbişey olmuyor, onlardanda şikayetçiyim
Gebeyim35 Kuru ciltliysemiz lierac yetmıyor ,beb palmersı daha cok sevdım,aynı zamanda yag olarsk da kakalı yagındansa kantaron yagı cok ıyı nemlendırıp kasıntıyı alıyor,36.haftadayım şimdiye kadar bı sorun yasamadım