Arkadaşlar 18 haftalık hamileyim ikili sonuçlarım düşük olsa da dörtlü test sonuçlarım riskli çıktı doktorlar amniyosentez yaptırmam gerektiğini en kesin sonuca böyle ulaşabileceğini söylediler ben bugün detaylı ultrason yaptırdım sorun görünmüyor ama risk var diyorlar sizce ne yapmaliyim